onsdag 20. januar 2016

Cottage-chees og yogurt på glass

En veldig enkel "oppskrift" i dag. Jeg syns cottagecheese og yogurt er veldig godt sammen. Jeg pleier derfor å ha med disse til lunsj. For å gjøre det enklest mulig blander jeg dette i et gammelt syltetøyglass om morgenen før jeg drar hjemmefra. En god og sunn lunsj, som også ser veldig fin og fristende ut, den er enkel og ha med og rask og lage og derfor akkurat det jeg trenger på trøtte morgener.

Ingredienser:
Yogurt med smak. Her har jeg brukt kirsebær, men honning og andre smaker er også godt
Cottage cheese (eller Hytteost om du foretrekker norske ord!)
Tett glass med lokk


Legg cottagecheese og yogurt lagvis. Ha eventuelt musli på toppen. Rist eller rør før du spiser, husk å ha med skje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar