mandag 8. mai 2017

Tacosaus-kylling i stekeovnen

Denne middagsretten er enkel å lage. Den er helt perfekt hvis du har rester fra Taco. Jeg har lagd den til en person, men du kan godt øke mengden kylling for å få mat til flere.

Ingredienser:
1 kyllingfillet i biter
1/2 glass tacosaus
1/2 pose Taco-krydder - Her er denne boksen smart

Ost
Løk, purre og/eller tomater. Ta det du har av rester.

Sett stekeovnen å 190 grader. Bland kylling, krydder, grønnsaker (jeg brukte vårløk og cherrytomater) og taco sausen og ha det i en ildfast form. Jeg valgte også å ha litt fløte i for ekstra god smak. Strø ost over.

Stek på 190 grader i 20-30 minutter litt avhengig av størrelsen på kyllingen og din stekeovn. Jeg stekte min i 30 minutter.

Server med salat. Du kan også ha rømme og hvitløksbaguetter til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar