mandag 11. april 2016

Dipp med grønnsaker

Dette er egentlig en veldig enkel oppskrift som mange allerede kjenner til. Jeg lager som regel et beger når jeg lager dette, men da har jeg snaks til flere kvelder.


1 beger mager kesam ( skal du ha litt mer fett kan du bruke vanlig lettrømme også)
1 pose dip, jeg bruker tortilla men dette er helt opp til deg selv.
Du kan også lage en rømmedressing og bruke.

Div grønnsaker ut hva fra du liker. 
Jeg bruker gulrot, agurk og minimais i dag. Synes også at kålrot er veldig godt når det er sesongen for dette.


2 kommentarer:

  1. Eg bruker ekte rømme og holiday dip
    et beger til to eller 1 beger til to kvelder for en :)

    bruker blomkål, gulerøtter,stangselleri,agurk og hva eg måtte ha lyst på den dagen, Kan også bruks med saltstenger -helt magisk :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes også godt ut. Bruker veldig my forskjellige grønnsaker, avhengig av hva det er sesongen for. God helg

    SvarSlett